سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
اعدام آیت الله نمر باقر النمر و ۴۶ مخالف دیگر در عربستان
12 دی 1394 - 13:02
شناسه : 1457
بازدید 225
8

شیخ “نمرباقرالنمر” مجاهد برجسته شیعیان به ‎دست رژیم خودکامه و سفاک آل سعود به‌ شهادت رسید.

ارسال توسط :

با گذشت قریب به ۳ سال از بازداشت آیت‌الله شیخ “نمرباقرالنمر”رژیم خودکامه و سفاک آل سعود این مجاهد برجسته شیعیان حجاز را با امضای «سلمان بن عبدالعزیز» شاه مستبد سعودی، اعدام کرد.

خون نمر بر تیغ دستارسرخ‌های سعودی نقش بست

به‌گزارش شبکه خبری «العربیه» بر اساس بیانیه وزارت کشور عربستان، حکم اعدام شیخ نمر به همراه ۴۶ متهم دیگر که اغلب آنها تروریست معرفی شده‌اند روز شنبه(۱۲ دی ماه) در ۱۲ منطقه در عربستان اجرا شد.

اقدامی که در راستای سیاست‌های ظالمانه آل سعود با حمایت‌های کاخ سفید و رژیم غاصب صهیونیستی صورت گرفت و در واقع پروژه سقوط آل سعود را کلید زد.

قطع‌به‌یقین این اقدام شنیع مقامات سعودی با به شهادت رساندن شیخ نمر با واکنش‌های شدید و گسترده جهان اسلام مواجه خواهد شد.

در ادامه و در سطحی گسترده‌تر و با کمی انصاف انتظار می‎رود مجامع بین‌المللی مدافع حقوق بشر، اقدام ننگین فرزندان مستبد عبدالعزیز را محکوم نمایند.

خون نمر بر تیغ دستارسرخ‌های سعودی نقش بست

در حقیقت می‌توان گفت تا زمانی که اقدامی عملی برای مقابله با خودکامگی‌ها و آتش افروزی‌های آل سعود صورت نگیرد، جاده جنایات و ستم‌گری‌های این رژیم صهیونیسم محور پایانی نخواهد داشت.

*هشداری که علمای اسلام به آل سعود دادند

ماه‌ها قبل و زمانی که زمزمه اعدام شیخ نمر از رسانه‌های وابسته به دربار سعودی منتشر شد، علمای جبل‌عامل لبنان با اعلام محکومیت این اقدام احتمالی خاندان سعودی؛ به این رژیم هشدار دادند که در صورت وقوع این جنایت باید منتظر خیزش گسترده مردمی در شبه جزیره عربستان و خشم آزادگان جهان در همه کشورها باشند. (بیشتر بخوانید)

با وجود همه این هشدارهای قاطعانه علمای اسلام و نیز مسئولین جمهوری اسلامی ایران و مراجع عظام تقلید، اما آل سعود گوشی برای شنیدن این هشدارها نداشت و پنبه ستم محوری را از گوش خود بیرون نکرد و با بستن چشم به همه تبعات خطرناک انسانی و خیزش‌های مردمی هم‎چنان به دومینوی اقدامات تنش‌زا و بحران آفرین خود در قبال شیعیان عربستان ادامه داد.

*اظهارات “محمد نمر” پیرامون شهادت روحانی برجسته عربستان

خون نمر بر تیغ دستارسرخ‌های سعودی نقش بست

محمد نمر برادر شیخ شهید عربستان، ضمن تأیید این اقدام شنیع سردمداران سعودی اظهار داشت: با وجود اینکه انتظار عقلانیت بیشتری از مقامات سعودی داشتیم اما در نهایت برای اعتراض به این جنایت خاندان آل سعود شکایتی به سازمان‌های بین‌المللی نخواهیم کرد زیرا می‌دانیم از دست چنین سازمان‌هایی هیچ کاری برنمی‌آید.

درحقیقت وقتی سازمان‎های به اصطلاح حامی حقوق بشری در قبضه حاکمیت غرب و ‎به‎ویژه آمریکا قرار دارند نباید هم انتظار اقدامی عملی در رسیدگی به این جنایت‎های آل‎سعود مقلد کاخ‌سفید را داشت.

*نام شیخ نمر در کنار افراد متهم به فعالیت‌های تروریستی

در حالی که شیخ شهید “نمر باقرالنمر” به دلیل فعالیت‌های سیاسی و اعتراض به وضعیت اسفناک حقوق بشر در عربستان بازداشت شده بود؛ اما مقامات دستارسرخ آل سعود با قراردادن نام این عالم برجسته در لیست متهمان به اقدامات تروریستی، ادعا کرد که وی یک تروریست بوده است.

خون نمر بر تیغ دستارسرخ‌های سعودی نقش بست

در نهایت نیز این عالم برجسته عربستانی که آوازه شهرت علمی و مبارزاتی وی بر تارک شیعیان عربستان می‌درخشید با امضای شاه خون‌خوار و پیرمغز سعودی اعدام شد.

حال مهر دیگری که جوهره آن از خون مظلومان کشته شده به دست پلید‌محوران سعودی بود، برکارنامه سیاه آل سعود نقش بست؛ کارنامه‌ای که سیاهی آن با وجود تمامی جنایت‌های شاهزاده‌های سعودی هنوز هم ادامه دارد.

از جنایت و کشتار بیش از ده ماهه مردم مظلوم وبی ‌پناه یمن گرفته تا تروریسم‌زایی شاهزادگان سعودی از بطن سیاست‌های آتش افروزانه؛ به‌علاوه در سند سیاه جنایت‌های خودکامگان سعودی، فاجعه دردآور منا نیز خودنمایی می‌کند.

خون نمر بر تیغ دستارسرخ‌های سعودی نقش بست

 

خون نمر بر تیغ دستارسرخ‌های سعودی نقش بست

گویا رژیم بی‌هویت و منحوس آل سعود از خون‌خوارگی مسلمانان از منا و سوریه گرفته تا اعدام علمای برجسته کشورش، سیری ندارد و این وعده الهی است که نظام ستمگر سعودی در خون بی‌گنا‌هان غرق خواهد شد و عبارت “آل سقوط” در نهایت تجسم عینی می‌یابد.

«وسیعلم‌الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.