جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
حجت الاسلام والمسلمین شهید مجید سلیمانیان
06 مرداد 1395 - 6:09
شناسه : 3178
بازدید 194
5

وباز هم نام کبوتری عاشق در دفتر شهدای مدافع حرم ثبت گردید.اینبار غیور مردی از تبار روحانیت و از اساتید حوزه های دانشجویی در دانشگاه های کشور…

ارسال توسط :

وباز هم نام کبوتری عاشق در دفتر شهدای مدافع حرم ثبت گردید.اینبار غیور مردی از تبار روحانیت و از اساتید حوزه های دانشجویی در دانشگاه های کشور…

برادر روحانی شهید مدافع حرم مجید سلیمانی در گفتگو با “تیتر۱” گفت: حاج آقا مجید سلیمانیان روحانی متولد سال ۶۷ دوست داشتنی و زنده دلی بودند که سطح چهار حوزه علمیه را گذرانده و در دانشگاه و حوزه تدریس می کردند.

وی افزود: در تمام مکانهای مورد زندگی، کار و تدریس به اذعان همگان، بارزترین خصوصیات اخلاقی وی خوش رویی و شوخ طبعی بود ولی با وجود زنده دلی هرگز ذکر خدا، یاد قیامت و آمادگی برای زندگی واپسین از ذهن و لبان وی دور نمی شد.

برادر شهید با بیان اینکه دفاع از حرمت حرمین اهل بیت برای شهید جایگاه ویژه ای داشت اظهار داشت: حاج آقا مجید در همین راه نیز جان خود را نثار و به آرزوی دیرینه اش که شهادت در راه ائمه اطهار بود دست پیدا کرد، حلب سوریه مشهد این شهید والا مقام شد و ۱۷ اردیبهشت سال جاری ساعت ده شب به شهادت رسیدند.
وی ادامه داد: شهید سلیمانیان فرزند دوم خانواده و هنوز از تجرد در نیامده بودند و مادر آرزوی دیدن وی در لباس دامادی را داشت ولی شهید به خاطر اعتقاداتی که داشت به خانواده می گفت: امروز ارزشها و باورهای دینی و همینطور مرزها نیاز به دفاع همه جانبه دارد و ما باید برویم و مبارزه کنیم تا آنها نتوانند به خاک کشور ما تعدی کنند، فرق نمی کند که ما آنجا بجنگیم یا در مرز وطن خود، در واقع با همان دشمنی که مشترک است مبارزه می کنیم .

برادر شهید افزود: آخرین حرفی که زمان وداع از شهید شنیدیم این بود که گفتند، طاقت داشته باشید، زمانی که من بروم و شهید بشوم ،خداوند صبرش را هم خواهد داد، بعد آخرین جمله را در مورد وصیت نامه زدند و گفتند، این طوری که حواله است دیگر برنخواهم گشت.

وی با بیان اینکه این سری چهارم اعزام شهید مجید سلیمانیان بود گفت: پیکر مطهر هنوز برنگشته است و مفقود الاثر هستند ولی می دانیم که ۱۷ اردیبهشت سال ۹۵ شهید شدند و طبق آن چیزی که گفته اند منتظر پیکر نباید باشیم چون بر نخواهد گشت و در منطقه ای قرار دارد که امکان دسترسی به آن نیست.

برادر روحانی شهید سلیمانیان ادامه داد: مادر وقتی خبر شهادت ایشان را شنیدند گفتند، یا زینب(س) بچه ام فدای شما، این قربانی را از من قبول کنید و شفاعت نمایید.

وی افزود: از زمانی که مادر خواب حاج آقا مجید را دید امید دارند که پیکر ایشان برگردد، صبری که حضرت زینب(س) به مادر شهید داده است و با وجود سختی داغ جدایی از دلبند، خوابی که دیدند تا حدودی آرامش را به قلب ایشان برگرداند، مادر خواب دیدند که آقا مجید آمده و گفته است، مادر ناراحت نباش، من به زودی به کرج بر می گردم، بر می گردم نزدت و دیگر هم از کنارت نخواهم رفت.

 

روحانی شهید “مجید سلمانیان ” استاد حوزه علمیه و دانشگاه در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری از شهرستان فردیس برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شد و در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه در منطقه خان طومان حلب، توسط تروریست ها تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل شد.

مدیریت هیئت ثارالله کرج بهمراه تمامی اعضاء، شهادت این روحانی بزرگوار را خدمت خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می نماید.

ثبت دیدگاه

۲ دیدگاه برای “حجت الاسلام والمسلمین شهید مجید سلیمانیان”
  1. خیلی برای اقا مجید غصه خوردم مطمینم سره سفره اهل بیت پیش اربابمون متنعمه.انشاا…شفاعت بچه های هییتو میکنه حتما چون چندسال پیش زیاد جلسات هفتگیو مناسبتارو میومد….روحش شاد.

    پاسخ
  2. باسلام وخداقوت..
    ان شاءالله ماهم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و با آنان محشورشویم..
    سوالی برام پیش اومده چراصوت های هیئت رو تو سایت نمیزارید؟
    مشکل از کجاست؟ چرا کار هاتون خوب پیش نمیره؟

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.