جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت ×
شهید مسیب‌زاده با عشق به ولایت زنده بود
29 خرداد 1395 - 6:46
شناسه : 2965
بازدید 243
8

برادر شهید مسیب‌زاده با بیان اینکه شهید دلباخته ائمه اطهار(ع)، به‌ویژه دلباخته بی‌بی حضرت رقیه(س) بود، افزود: همه ذکر لب شهید بیشتر از خانم حضرت زینب(س)، بی‌بی رقیه(س) بود و چیزی که به دنبالش بود شهادت بوده است.

ارسال توسط :

برادر شهید مرتضی مسیب‌زاده گفت: نکته بارز شهید، زنده بودن وی با عشق ولایت بود و همه را به تبعیت محض از ولایت دعوت می‌کرد.

عبدالله مسیب‌زاده با اشاره به عشق و علاقه شهید مرتضی مسیب‌زاده به ولایت فقیه و رهبری اظهار داشت: شهید همه کمبودها، نقص‌ها، ناجوانمرد‌ی‌ها و کم‌لطفی‌ها را به جان می‌خرید ولی اذعان می‌داشت به عشق رهبر و مولایمان ما این امور را از چشم نظام نمی‌بینیم.

برادر شهید مرتضی مسیب‌زاده با بیان اینکه شهید مسیب‌زاده با مدیران تعارفی نداشت و آن‌ها را به حسن عملکرد دعوت می‌کرد، افزود: نکته بارز شهید زنده بودن وی با عشق ولایت بود و همه را به تبعیت محض از ولایت دعوت می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید مدافع حرم آن چیزی را که سال‌های سال از سوریه، لبنان و یمن به دنبالش بود را اکنون پیدا کرده است، گفت: شهید متولد ۲۳ تیر ۶۱ بود و فرزندی ۶ ساله به نام نازنین زهرا از وی به یادگار مانده است.

برادر شهید مدافع حرم با بیان اینکه شهید مسیب‌زاده در ۲ سال اخیر به عنوان مستشار در سوریه حضور داشت، افزود: در این ۲ سال آنقدر به سوریه اعزام شدند که دیگر شمارش دفعات آن از دست بنده خارج شده بود.

مسیب‌زاده با بیان اینکه شهید دلباخته ائمه اطهار(ع)، به‌ویژه دلباخته بی‌بی حضرت رقیه(س) بود، افزود: همه ذکر لب شهید بیشتر از خانم حضرت زینب(س)، بی‌بی رقیه(س) بود و چیزی که به دنبالش بود شهادت بوده است.

وی افزود: حاج مرتضی دفعه آخر اعزام از فرودگاه با من تماس گرفت و به من قول داد تا ۲۰ روز دیگر برگردد که اگر این‌طور نشد هر چه من گفتم، همان باشد.

برادر شهید با بیان اینکه برادرم به قولش عمل کرد و در کمتر از ۲۰ روز یعنی روز دهم به وطن بازگشت، افزود: حاج مرتضی مانند ماهی لغزان، لغزید و به دریایی که عشقش بود رسید.

وی با اشاره به وصیت نامه شهید مرتضی مسیب‌زاده، گفت: حاج مرتضی فوق‌العاده متواضع بود و اصلا به دنبال این نبود که به چشم بیاید و اگر این گونه می‌شد، آن‌جا را ترک می‌کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهید مدافع حرم متعلق به همه مردم است، افزود: عمل به وصیت‌نامه شهید برای همه مردم است و از مردم خواهش می‌کنم با حضور خود در مراسم تشییع به شهدای مدافع حرم ادای دین کنند.

به گزارش تسنیم، مراسم تشییع پیکر پاک این شهید بزرگوار فردا ۱۹ خرداد ساعت ۸:۳۰ صبح از میدان شهدای کرج تا امامزاده حسن(ع) و انتقال به شهرک وحدت و تشییع و خاکسپاری در گلزار شهدای سرحدآباد انجام می‌شود.

منبع:خبرگزاری تسنیم

ثبت دیدگاه

یک پاسخ برای “شهید مسیب‌زاده با عشق به ولایت زنده بود”
  1. به امید شفاعت شهدا. انشاءالله بتونیم در راهشون قدم برداریم…

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.